sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Olohuonekuvia

Otin samalla olohuoneestakin pari kuvaa, kun innostuin pari viikkoa sitten laittamaan siellä järjestystä vähän uusiksi. Ja heti tuli sellainen "miksi en tätä aikaisemmin tajunnut" -olo koska huone toimii paljon paremmin noin :)


Olin jo heittämässä tuota pöytälamppua pois kun siinä oli kauhea vaaleanpunainen varjostin mitä en ikinä saanut tuunattua niinkuin piti. Toisaalta mulla oli Ikeasta keittiöön ostettu varjostin, mistä tykkään ihan hirveästä mutta missä on ihan liian himmeä valo keittiöön. Onneksi tajusin vaihtaa varjostimen tuohon pöytälamppuun, nyt se sopii täydellisesti olohuoneen nurkkaan :)


Suurin muutos oli siinä että siirsin vitriinin tuonne telkkarin alle. Ainut mikä häiritsee omaan silmään on kun tuo vitriini on kiinni seinässä eikä vinosti, mutta ehkä mun silmä tottuu siihen. Ennen tuo vitriini oli sohvan vieressä eikä siitä nähnyt mitä siellä on sisällä, tai viitsinyt ottaa sieltä mitään kun oli niin lähellä sohvaa. Nyt sinne pääsi vanha Lomonosovin astiastokin hyvälle paikalle. 


Tuonne ikkunan vasemmalle puolelle seinälle mun täytyy vielä keksiä jotain. Joku taulu / teksti varmaan, kunhan löytäisin mieluisan.


Ylhäällä hyllyllä pilkistää vanha Koffin peltitaulu, joka mun pitäisi nostaa vähän ylemmäksi että näkyisi paremmin. Se on löytö mummolan vajasta, en tiedä kuinka vanha on, mutta mummo ja pappa asuivat siinä 80-luvun alusta asti ja tuo on entisten asukkaiden peruja. 


Sohvanhan olen ostamassa uuden mutta kun en löydä mieleistä mistään.. Haluan harmaan vuodedivaanisohvan, missä on säilytystila petivaatteille. Ja kankaan pitää olla koirankestävää.. Ihan mieleistäni en olo vielä löytänyt joten vanhaa täytyy katsella siihen asti :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti