keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Mehutehtailua

Pitkään olen havitellut mehuprässiä tai vastaavaa ja katsellut videoita netistä jne. Mehulinko minulla oli mutta sen putsaaminen ja kasaaminen tuntui työläältä ja se vei liikaa tilaa jotta sitä olisi voinut pitää koko ajan esillä pöydällä (jolloin sitä olisi tullut käytettyä enemmän..)

Nyt sitten Hobbaloilta bongasin Juicepresson tarjouksesta ja tilasin samantien. Se on ollut reilun viikon minulla ja joka päivä olen sillä tehnyt mehuja. 


Kuvassa ihan eka kokeilu, porkkana-appelsiini-ananasmehu. Hyvää oli :) 


Sen jälkeen on tullut tehtyä vaikka mitä mehuja. Punaisessa mehussa on muistaakseni ainakin punajuurta ja mansikkaa sekä punaherukkaa. Kaikki tähänastiset olen juonut ja tykännyt, mutta varsiselleri ei ollut mun juttu :) Yritin peittää makua vaikka millä mutta ei onnistunut, kyllähän se joi mutta en minä siitä tykännyt.. 

Suosikit tähän mennessä on porkkana-appelsiini-inkivääri ja omena-minttu-viinirypäle. Seuraavaksi täytyy kokeilla vesimelonia. Oon ihan hurahtanut mehuihin.. Ja äidin kanat tykkää kun vien niille sen raasteen mitä jää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti